Påsk

Idag har vi tillbringat dagen o kvällen hos Amira med familj. Så himla mysigt! Har gosat bebis, ätit god mat, skrattat och barnen har lekt. Amira du e den grymmaste matlagerskan :D ♥
Så skönt o umgås o komma hem till alla i familjen Shaaban. Lite som att komma hem :)
 
Det blev påskägg och lek för barnen.
 
Igår hade jag också en väldigt mysig kväll. Med min gamle vapendragare Jenny! ♥ :)
Efter att min gamle vapendragare åkt kom min bästa, retardaste o snyggaste vapendragare o tog över :P♥
 
 
Påskharen va förbi en sväng o lämnade en skattkarta till Nikko ikväll ...
Han ville somna så fort som möjligt så att påskharen kunde komma. Han tog med sig sin sköld till sängen för att skydda sig.. men han är inte rädd för haren.. :D Min gullunge som jag får damp på ibland. Jag älskar dig!
 
 
En sjukt trött Marika som skulle behöva sova 3 dygn för att orka med sig själv.. säger gonatt nu
pussar
 

Kommentarer
Postat av: Yasse

Hahaha stackarn, är han fortfarande ärrad av sin mardröm om haren? Jäkla gullunge, skrattar för mig själv här när jag tänker på hur de lät när han berättade om mardrömmen för mig :p pikkonikko <3

2013-03-30 @ 00:46:49
Postat av: Marika

hahaha jaaa jag skrattar också. Han tog upp den drömmen för några dagar sen. Han kommer ihåg drömmen exakt! Han rättade mig tom. när jag pratade om den haha Liten vilken mardröm o drömma om kaniner :D

2013-03-30 @ 09:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0