Mitt..

hjärta..
Jag fick nyss ett uppvaknande..
 
Jag o Nikko satt i soffan tillsammans och myste.. Nikko åt sina ostbollar o hade det bra. Plötsligt börjar han putta på mig. Tittar på honom och han sitter helt knäpptyst med skräckslagen blick och börjar peka mot munnen.. Han kan inte andas!! Jag fick panik men reagerade snabbt och gjorde det man ska göra. Vilket jag e glad över nu när jag hunnit lugna ner mig. Efter bara en liten stund så började han grina och jag med! Satt o höll om honom läääänge, ville inte släppa taget om min lilla älskling. Vilken skräck!! Mardröm.. Är så glad att jag reagerade direkt som man ska göra.Men man vet ju aldrig hur man reagerar förens man e där.
Pratade med honom om vad som hände och förklarade varför jag grina.. Han verkade förstå.
Han har legat i min famn hela kvällen, har kliat han på ryggen tills han somnade.
Min lilla älskade vän du är mitt allt ♥
 
Livet är bra konstigt.. det kan gå så fort och allt kan hända.
Ta hand om varann och ge varann en massa kärlek medans ni kan.
Älskar dig nu o för alltid
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0