Jaja..

Tror jag fattar vinken..
 
 
Idag har jag sprungit återigen hela dagen.. nästan! Tills dagis ringde o sa att Nikko va hängig. Han är inte så sjuk men hostig och astmaproblem. Så det var bara o avbryta arbetet och hämta hem lillskiten♥
 
En just nu bild..
 
ser skönt ut o halvsitta o sova va.. :P
 
 
När vi kom hem så sådde jag o Nikko lite påskgräs där våra små kycklingar ska få bo :)
Nikko springer o kollar den varannan minut för o kolla om det vuxit nått. Tjat om påskharen är det med. Jag har sagt att ibland lämnar den en skattkarta så att man får leta efter påskägget. Skulle jag aldrig ha sagt.. Inte än iaf. Han letar efter ägg heeela tiden.. -Oj! Jag har inte kollat i badkaret! Eller under täcket :D O jag tjatar vidare.. han kommer inte än.. blabla
Jag tycker det e mysigt med påsken. Betyder inte så mycket men det ska påskpyntas och målas ägg.. annars är det inte påsk! Har min mamma o tacka för mitt pyntande :)
Saknar min mamma..♥
 
Nu säger jag gonatt
puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0