Första!

Första vårtecknet!!!
 
Som snart kommer täckas av snö igen.. :/
 
Men lite glad i hjärtat blev jag
 
Nikko har åkt skridskor idag för första gången! Han har tjatat sen igårkväll att nää jag vill inte åka skridskor.. Jag väntar till jag blir stor. Imorse när ´han vaknade så började igen.. Jag vill inte åka skridskor idag. Jag vill åka när jag blir stor. Jag sa att det va ok men att det va klart han ska pröva o att det är jättekul. Men inget av mitt snack funkade då.. Sen när jag hämtade honom från dagis så berättade han glatt att han hade åkt skridskor o att det var jättekul. Fröknarna berömde honom o sa att han var jätteduktig :) Min lilla skitkorv ♥
Trötta men nöjda har vi suttit o kollat Pelle Svanslös o käkat fredagsmys a la Nikko. Mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0