ÄNTLIGEN

Helg OCH SOL :D
 
Kallt men solen värmer på. Äckelsnön försvinner sakta men säkert.
 
Mitt o Nikkos fredagsmys blev inte så långvarig.. Jag och han somnade till i soffan under bompa. Vaknade av att han vaknade till. Han klädde av sig o gick o la sig :) Har vart en hård vecka med långa dagar på dagis o jobb.
 
Ska bli skönt o få slippa vakna till den där äckliga väckarklockan.. hate.. :P
 
Idag mötte jag upp Martina o Anna i solen, havet, bryggan.. liite kallt kanske men varmt i solen!
Martina väntade på skärgårdsbåten.... och kastade sallad på fåglarna..
Solglajjer PÅ
 
Lite random pics för nån dag sen
På Nikkos blåa pippihår?  Som han sa själv..
 
5 sek senare..
Min finaste kille..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0