Nikko..

Han är så rolig.. Han har så mycket tankar i sitt lilla huvud :)
 
Ikväll satt vi på balkongen o tittade på regnbågarna.. Jag frågade honom om vart han tror den slutar..
Fick ett långt seriöst upplägg om han den slutar i Spanien, men först så börjar den i Danmark.. Jag spelade chockad och tänkte mer på vart han fick just dom länderna ifrån? :D Gullunge ♥
 
Andra dagen på jobbet har också gått bra! Går fort o köra också.. Inga probs alls :)
Roligt för mig!
 
Ikväll har jag o Nikko haft fredagsmys med ostbågar och film.. Sen när det va läggdags skulle jag läsa en bok. Bara det att jag va i tel innan och när jag kom tillbaka så låg han o snarka gott :) Mitt lilla hjärta
 
Här e gubben i lådan.. I den satt han innan middagen o kollade på tv.. Skönt?
 
Igår kom Miretta förbi också. Hon o harri har varit i Turkiet o haft det bra :) Hon har köpt så fina presenter till mig o Nikko. Kolla in.. :)
 
Nikko e helt såld på jackan.. Wow mamma världens snabbaste jacka!
Tack!♥
 
puss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0