Hmm..

Trodde att denna dag skulle bli skitjobbig.. men jag har tur som har min partner in crime ♥
Hon har varit här heeela dagen o hållt mig sällskap. Tack för det. Håller tankarna borta stundvis iaf..
Nikko mår inte så bra.. Han har feber och är jätte förkyld. Tv, sovit ätit och druckit har varit hans melodi idag. Imorgon blir det besök till farbror dr om han inte e bättre.
Mitt lilla hjärta
 
E själv inte på topp.. Mycket tankar som snurrar.. Vad vill JAG?
Måste tänka på mig själv ibland också.. Tänka med hjärnan inte hjärtat.. :(

Jag står o trampar på samma ställe.. Är så redo för att gå framåt!
 
Martina gick för en stund sen.. Så nu ska jag ligga här i soffan o spela mitt jääävla spel som jag blir galen på..
 
Have a nice night..
 
Tack för att du finns mongo!
 
Jag fixade glassen.. martina fixade chockladsåsen... Soppan.. Ser gott ut va? Va så sjukt gott! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0