:)

Nikko är piggare idag :) Inge feber! Såå skönt. Han fick äran idag att bestämma både lunch o middag. Han ville ha kinamat! :D Hans förklaring till det lät - Jag kommer ihåg vi ätit där borta. En gång åt ukki också där med mig. I forum. Jag visste direkt men det lät så kul när han försökte förklara vad han menade. Vi skulle ändå till apoteket.  Så det blev kinabufé o Nikko åt som aldrig förr, mest räkor! :)
 
Min spexar kille
 
 
Med middagen kom jag lindrigt undan.. Korv med bröd! Skönt för mig :P
 
Imorgon ska det bakas födelsedagstårta tyckte Nikko. Tårta med jordgubbar på.. Men jag vill ha budapestrulle.. Födelsedagsbarnet får välja! :P
Jordgubbstårtan får vänta tills Nikko fyller år. Det e snart! Fattar inte att han fyller fyra år redan.. Tiden går alldeles för fort. Min lilla kille ♥
 
Helt galen..
 
E less på att vara hemma nu..
Blev less på Nikkos prat här på kvällskvisten också.. Han pratade o pratade o pratade i timmar gick hans mun om allt o ingenting. Till slut så sa jag men snälla du kan du bara vara tyst i nån sekund! Måste du prata med mig hela tiden? Gå o lek kolla film gör nått annat! Taskigt men va trött på pladret.. Då säger han - Men mamma jag måste prata med dig! Men jag tror du är döv för du lyssnar ingenting.
Där fick jag! haha Lät så roligt :D
 
Åå på lördag vankas det partii at my place! :D Barnfri o allt. Längtar!
 
Puss på er där ute o gonatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0