Akuten..

Vaken hela natten.. :/ Nikko har vaknat en gång i timmen o ojat sig.. inhalerat, alvedon, hostat. Tidigt imorse klädde vi på oss o åkte mot akuten. Äckliga snön e ju tillbaka.. så vagn va bara o glömma. Fick lägga nikko i pulkan för att ta oss till bilen. Nikko tyckte det va lite mysigt :)
 
Min duktiga kille lät doktorn kolla allt på honom där han satt ensam på sin stol. Sträckte fram fingret mot honom när dr började prata om stick i fingret. Inte ett ord! Så himla duktig ♥
Han fick även inhalera där och fick cortisontabletter.CRPn va lite förhöjd men inte alls farligt..
Nikko va så duktig så han fick 2 tatueringar :D
Sen fick vi åka hem. Bara fortsätta med det vi hållt på med inatt :/
 
Älskar dig min finaste kille
 
En trött o febrig Nikko
 
Usch vad jag saknar min pylly...:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0