Usch..

 
Nu när det börjar närma sig så känns det faktiskt jobbigt.. Nikko ska åka till sin pappa. Vilket säkert kommer bli jätte kul för honom. Han själv är lite nervös och spänd inför resan. Han har så många frågor stackarn. Får jag sova brevid pappa? Får jag spela på hans mobil? Kommer jag få spela tv spel? Vem ska klia mig? Jag vill inte tvätta håret.. :D Osv Han har många funderingar.
Jag peppar som vanligt! Han e så klok.. som dom sa på dagis att dom måste påminna sig själva att han bara är 4 år. Han är så stor i sig och smart att man lätt glömmer bort att han är liten. Vilket fick mig att fundera också.. Jag förväntar mig ibland alldeles för mycket från honom. Nyttigt att få höra sånt.
 
Han har inte varit ifrån mig så länge sen Maj förra året då han sist var uppe hos sin pappa. Åååh jag kommer sakna honom såååå! Fast det bara e några dagar.. Jag kommer att njuta o ha det bra men mitt lilla hjärta som mitt liv kretsar runt kommer inte vara vid min sida. Konstigt ju!
Men men nu får han äntligen träffa  sin far o bror. Han kommer ha roligt på sin lilla tripp :)
 
Min lilla älskling. Du är det bästa som hänt mig. Du har en speciell plats i mitt hjärta. Du är bäst!
 
Jag älskar dig mest i hela världen!
Du är mitt allt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0