NU..

Får det bli HELG igen tycker jag..
MEN det e bara tisdag.. kväll isofs så det e snart ons. Snart helg! :P
 
Nikko har fått speldjävulen i sig tror jag..
Nu har vi infört speltid på kvällsschemat.. Va faaan han e 4 år.. redan!? Trodde att det skulle komma senare. :)
Han e så duktig med sina spel. Jag är oftast med o det slutar med att vi sitter o turas om o spela :D
Vet att pappa "ukki" har en liten present till Nikko när han kommer o det känns som att det kommer vara mamma som sitter framför den presenten mest.... :P
 
 
 
Jag e slut som människa.. dags o sova snart!
 
Puss o Kram
extra mycket till pylly
 

Kommentarer
Postat av: Yasse

Man önskar ju att farfar inte tog den här favoriseringen till den andra generationen oxå. Han har glömt att han har fler barnbarn.. Handlar inte om att få saker men jag blir ganska ledsen av att läsa hur han hela tiden ringer nikko och bara bryr sig om ett av barnbarnen, medans en har han aldrig ens besvärat sig att träffa (kyan).. Bara för att pappa kanske inte svarar när han ringer så betyder de inte att vi skulle stöta bort han. Som jag känner nu har jag inga känslor eller något för honom för han har försvunnit helt. Det är inte vi "barn" som ska ansvara för att hålla kontakten, det är hans jobb om han vill ha nån kontakt

2013-02-26 @ 22:29:08
Postat av: Anonym

Misstolka inget som kritik mot dig eller nikko, det är bara mot honom, det är han som gör fel

2013-02-26 @ 22:30:56
Postat av: marika

Det är inget jag kan göra nått åt? Det där är mellan dom.. Tyvärr. Samtidigt kan jag tycka att det ska vara från båda hållen fast han är den vuxna.. Vi e vuxna människor allihop (nästan) :) men det e min åsikt.. Han e gammal med sin livsstil. Jag vet iaf att han har er nära hjärtat.. Vi kan ta det på telefon senare. Kram på dig

2013-02-27 @ 13:45:34
Postat av: Anonym

Tror det misstolkades hur jag menar, jag ringer dig senare idag och förklarar bättre! Kram <3

2013-02-28 @ 06:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0