Bättre..

 
Har man ju mått!
 
Efter Nikkos kalas mot kvällen så sa det pang så låg jag i över 40graders feber och helt väck! Somnade med Nikko tidigt. Söndag sov jag mig igenom.. Såå sjukt dålig! Första gången på 4 år jag var så sjuk att jag inte kunde ta hand om Nikko fullt ut. Då får jag panik! Men fick hjälp med mat av bla Tuula och Nikko pysslade på själv här hemma. Han var jätte duktig. Så stolt över honom.
Måndagen kom o jag tar mig ner till dagis med Nikko.. Fråga mig inte hur.. Jag fattar inte ens vart jag fick dom krafterna ifrån. Men kan ju säga att jag däckade när jag väl kom hem. Insåg senare att jag knappt kunde ta mig ur sängen. Nikkos farmor skulle komma förbi egentligen på en fika men ringde upp henne o bad henne hämta Nikko om hon ville o det ville hon! TACK!!
Tar mig ner till dagis igen på tisdagen.. gick lite bättre än dagen innan.. Men svimfärdig! Men ingen feber! Bara slut.
Onsdagen känns bättre men alla mina krafter är borta.. orkar ingenting knappt andas ont i kroppen och det känns som att det är ens sista dagar typ.
Akuten på kvällen.. Tack Kathleen!!♥
En kraftig infektion i kroppen som håller på o försvinna. Kommer att ta ett tag innan kroppen återhämtar sig.
Idag mår jag bättre mer ork än dom andra dagarna. Har tom diskat o tvättat :P MEN min röst är helt borta! Nikko tycker det är jätte kul o ber mig skrika på honom..
På bättringsvägar!
Tack alla vänner som hjälpt mig med det ena o det andra dom här dagarna.
Nikko du är bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0