Snart..

Måndag igen..
 
Haft en lugn helg. Umgåtts med Jenny. Spendera lördagen med Sophie o Elin i solen, fikat med Martina o Kicki kaka koko, lajat o sånt :)
Haft finaste pylly på besök också :D Bästa lördagen!
Det e så jag vill ha vaaarje dag :P
 
Ute på äventyr
 
 
Idag fick jag hjälp o flytta Blixten.. Nu står den där den ska stå. Men snaaaart rullar vi igen! :D
 
Tack för hjälpen! Grymma vi e.. kan allt bara man vågar! Akta naglarna bara.. :P
 
När vi fixat med bilen lite så satte jag mig i den varma solen medans Nikko lekte ute på gården. Den stekte på.. tills jag fick små bollar på huvudet.. Hagel! Sen började det toksnöa! va faaan.. Men fick lite sol på mig iaf :)
 
puss på pylly
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0