Chockad..

Min kropp e chockad återigen.. :P
En timmes promenad imorse plus handlingar och annat spring hela dagen. Känns bra :)
 
Det lönar sig att inte ha bil ibland :D Men jag saknar bilen.. herregu.. Jag som älskar o köra! Längtar tills man får gasa på igen o va den rallykalle jag är :P
 
Nästa lördag kommer ukki! Som vi längtar både jag o Nikko :) ♥
 
Idag hämtade jag hem en sån här glad kille. Han o några kompisar hade hoppat i en stor vattenpöl precis innan jag hämtade honom. Allt va blött. Så vi fick gå hem i bara regnjackan. Tur att det e lite sol ute :)
 
Haft en mysig kväll med god middag och Bolibompa tillsammans. Nikkos bästa dag.. Då Labyrint kommer. Det är nått vi tittar på tillsammans. Det e ju så spännande :P
 
Nu saknar jag min snyggve på riktigt.. från hjärtat kan man säga.. :/
 
pusspuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0