Vart..

Vart jag mig i världen vänder så står dom alltid där
:)
 
En mycket bra dag förutom att jag e lite ledsen i hjärtat.. Men det går väl över!?
En fin dag annars och en mycket mysig fredag. Nikko o jag har haft en bra kväll tillsammans. Fixat middag tillsammans, myst o tittat på Bompa. Efter det åkte vi o fikade en sväng. Attans att man inte tog med sig badkläder.. :P
 
Väl hemma, mys i soffan och Nikko däckade.. o ligger o snarkar gott. Fattas nått just nu bara.. :/
 
Vid sånna här tillfällen saknar jag Bozo.. Tänk va mysigt det hade varit o ha honom vid min sida. Tänker ofta på honom.. :/ Min lilla första bebis ♥
Usch vad jag saknar honom.. :/
 
 

Kommentarer
Postat av: orcid

åh den fina killen... <3

2012-10-19 @ 16:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0