Söndag..

Sköna Söndag
:)
 
Fikat hos Tuula där Amira, Layla och lilla Maya också va. Ååå liten pluttbebis ♥
Nikko fick äntligen ge den lilla kaninen till bebisen som varit i Amiras mage så länge så länge. Han valde ut den för ett tag sen. Väntat på att få se Maya. Han frågade mig hur den kom ut o jag svarade att den kom ut från magen.. Visste inte vad jag skulle säga. :D Jag ljög inte.. Maya kom ut ur magen :P
 
När vi kom hem så lekte vi ute en stund.
 
Väl hemma så tog vi tag i Nikkos rum.. Städade. När vi va klara med det så slog vi upp tältet som Nikko fick av Amira för länge sen. Åå vilken lycka! Ett tält i rummet. Vi inredde det med filtar o kuddar :D
Mysigt!
 
Nu sitter vi här i soffan o äter på varsin morot o kollar tv.
Skulle ju va mysigt med EN till här brevid.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0