GE

MIG HEELG :D
Blir barnledig på fredag om inget annat händer. Det kommer bli sååå skönt för både mig o Nikko tror jag. Andas lite ifrån varann. Nu har vi varit hemma o sjuka sen i fredags.. Räcker nu va? Nu är det min tur då. Nikko han e frisk. Men nu ligger jag här helt däckad. O en liten damp som kräver uppmärksamhet. Imorgon får han gå på dagis. Där får han dampa av sig o få ut lite mer än att sitta här hemma med en trött o snorig mamma.
 
Jag ska ta det lugnt här hemma. Vila o fixa lite här i fred! :)
Låter säkert jätte hemskt i vissa öron men den personen har inga barn eller är ensamstånde isof! :P
 
Jag har massor med roligt o se fram emot denna månad o nästa!
26 - Barnledig o inflyttningsfest
3 NOV - Inflyttningsfest
8 - Tatuering!!
17 - 30 års fest
Sen e det lite mer saker men osäker på datumen :D
Roooligt när det händer saker!
 
Frågade även Nikko vad han önskar sig av tomten..
Spindelmannengubbe som skjuter nät och ett fiskespö. Sen hade han en förklaring om att fiskespöt ska vara ett sånt där stort som han kan ha sen när han blir stor. Så att man får stora fiskar.
Sen va det bra. Men tror nog att tomten kommer med några fler saker än det :P
Gullunge!
 
Titta va fin Nikko är på sitt dagisfoto!
 
 
Längtar till att få ta fram julen o fixa med julklappar o allt som hör till
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0