En..

Lördagkväll och natt på akuten..
Nikko fick 41 graders feber plötsligt och kräktes pga febern. Det har hänt så många gånger nu under en månadstid så sjukvårdsrådgivningen tyckte jag skulle åka in. Så vi gjorde det.
Vi fick till slut efter rutinkollerna en remiss till ett barnsjukhus som kan ta alla dessa prover som jag begär. Vill ha en hel koll just för att jag tycker han är sjuk så ofta så dom kan kolla imunförsvaret, lungor, njurar allt bara för att se varför han blir sjuk så ofta. Lika bra.
 
Vi kom hem vid 1 tiden o Nikko somnade gott.
Vaknade 8! Pigg men ändå lite feber.
Han satt o exprimentera med min kamera i mörkret åter igen :D
 
Igår gjorde jag o Nikko den finaste teckningen till Danyela som vi va o fikade hos under dagen. Hon fyllde hela 18 år!! Fattar inte.. :)
 
Älskar dig min finaste Nikko.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0