Pappa

E hääär :D
 
Han ska vara här över helgen. Gissa vem som är överlycklig.. Nikko började redan vid 6 imorse Mamma tror du ukki e här nu. Mamma är båten framme nu.. Mamma har dom åkt båt hela natten.. Dom måste vara här nu..
 
Sen kom han på den smarta idén att  han skulle gå ut på ballen o kolla efter honom. Han hade sån tur! Just när han va ute o tittade så kommer dom. Han springer in o skriker ukki e häääär nuu mamma!!!
Ååh vilken lycka!
Snacka om att han hade med sig grejer. 2 overaller, 1 jacka, massa tröjer, en påse full med strumpor, galonvantar, vintervantar, mössa, en stor spindelmannen docka, en spindelmannendräkt, mat, stekpannor o kastruller o ett par skitsnygga stövlar till mig tom!  m.m  :D

Jag e såå tacksam över allting. Han är en guldklimp ♥ Älskar dig! Ibland tänker jag tanken på den dagen han försvinner.. Vem har jag då? Ingen som ringer varje dag och frågar hur Nikko o jag mår. Hur vi har det. Det kommer att bli tomt. Men ska inte tänka så nu.. Han finns ju faktiskt här hos oss idag.  :) Ta vara på tiden ♥
♥Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0