Nu..

har ukki åkt.. Tomt o lite tråkigt. Men vi syns till jul igen. ♥
Nikko blev jätte ledsen när han åkte.. Han sprang ut på balkongen o skrek ukki rakas! haha Sött.
När han skulle gå o lägga sig så började han gråta o sa att han saknade ukki o att han inte ville att han skulle åka. Ååh min lilla kille. Det gör så ont o se honom så ledsen. Men efter vi pratat en liten stund så vart det bra o medans vi läste boken så avbröt han mig o sa tyst.. mamma.. jag älskar ukki.. Kommer sakna honom mycke mycke mycke. Jaa min lilla älskling! Vi träffar honom snart igen :) Sen sjöng vi lite olika sånger innan han somnade gott.
Kärleken e stor.. ibland så stor att man inte vet vad man ska göra med allt :) Mitt hjärta brister av kärleken för dig min son.
Du o jag för alltid.. Släpper inte din sida någonsin, inte för nått i världen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0