Fin

tisdag blev det ändå! :D
 
Upp o ner, ner o upp men nu är det upp det går igen :P
Hoppet e uppe IGEN. Hoppas att det slutar där jag vill att det slutar ♥
 
Kathleen den underbara tog hem Nikko tidigare idag från dagis bara sådär :) Nikko älskar henne o hennes barn! Tjat VARJE dag om Kevin o Jimmy. Så det blev middag o trevligt prat där ikväll.
 
Mellan jobb o Kathleen kom den finaste pylly ♥ o hälsade på här hemma på en fika. Gofika på hög nivå! :D
Me like
 
När jag o Nikko kom hem senare på kvällen o hade parkerat bilen så sa jag att det va nått jättefint på gården nu.. Han blev bara mer o mer nyfiken på va det kunde vara :D
När han väl upptäckte det så sken han upp o blev helt salig haha Sprang mot granen som står så fint på gården.
-Åååh mamma en överraskning bara till mig! Julgraaan :D  skrek han över hela gården.
Han stod o tittade på den i 10 min o han var så glad o uppspelt haha
Ibland behövs det inte mycket!
Min lilla älskling ♥
 
Puss på er där ute
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0