Titta!

Titta vad Nikko har planterat hos sin dagmamma :) Ärtor :D


Ååå min lilla älskling ska flyga för andra gången nu upp till sin far på fredag! Han är både glad och nervös. Ibland så säger han nää jag vill inte åka! Sen så ändrar han sig och vill. Jag peppar på och är glad för hans skull. Jag vet att han saknar sin pappa och vill träffa honom. Blir spännande att flyga igen!
Jag kommer sakna ihjäl mig den helgen! En hel helg utan min lilla älskling.. :/  
Men jag kommer att roa mig, SOVA och ha kuuul! :D
"DET E KARNEVAL ALLA SOM VILL KAN FÅ FÖLJA MEEE PÅ ORMINGEKARNEVAAAL " :D
Den årliga festen för barn och vuxna. Jätte tråkigt för Nikko att missa denna helg men nästa år kanske? :)
Orminge samlas till ett jätte kalas :D
Längtar

Godnatt folk o fä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0