:/

Dagmamman ringde 10 min innan jag skulle sluta o berättade att Nikko har feber :/  Stackars lilla kille ♥
Måste ju jobba! Men men bara o vara hemma tills älsklingen blir frisk.

Tufft o vara ensamstående ibland när man får ångest över att inte kunna jobba.. Vilket betyder mindre pengar i kassan.
Ångesten e min andra hälft tror jag.
Mammaångesten= Många som säkert känner igen sig.. Jag gör allt jag kan för min son men känns som att man inte räcker till ibland för att man är slut som artist och inte orkar med sig själv ens vissa dagar. Man vill gräva ner sig o sova o vakna upp när allt känns bra. Men som vanligt får man lägga allt det trötta åt sidan o bara go with the flow.
Lägenhetsångest= Måste hitta ett fastboende!
Pengaångest= Behöver mer pengar! Men kan inte jobba mer än vad jag gör. Vill gärna kunna träffa min son mer än ett par timmar på kvällen. Jag vill göra så mycket! Frisören.. resa.. kiropraktor.. ny data.. ny bil.. ja osv

MEN
Allt kan bara bli bättre nu! :) Man måste tänka positivt.. o det e jag duktig på att göra! Tur att jag är en hyffsat glad person o har den finaste sonen som gör en varm.
Allt ordnar sig till slut!
Så sluta vara bitter!
Le o va glad





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0