Shoo

Jobbat nästan hela veckan :) As bra! Jobbar så mycket jag bara får.. Imorgon e en ledig dag. Jag o Nikko ska fixa lite med bilen o bara umgås o göra nått kul.

Jag o Nikko ska flytta om nån vecka till en lgh i björknäs över sommaren. Skönt o få vara själva. Under sommaren är det bara o ge järnet o leta efter eget. Ska bli skönt o kul! Vi får en fin uteplats som Nikko inte kan rymma ifrån heller. Där kan vi sola o bada bäst vi vill! ser fram emot det här!
Mindre trångt och så får vi våran space. Nice. :)

Jobbintervju nästa vecka! Håll tummarna för mig :)

Känns fortfarande helt underbart o bo här.. I love sthlm. Känner mig verkligen hemma.. så rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0