Kräk..

Igårkväll hade inte vi nå kul här iaf.. Nikko kräktes ett par gånger under kvällen och natten. Jag som är sååå känslig mot allt sånt äckel.. Men men bara att ta tag i kräket :/  Så nu har jag sprungit i tvättstugan sen 7 imorse..

Jag har ju fått ett timvik på hemtjänst här i Nacka! Hoppas jag får jobba mycket! Tack Jessika för tipset! :)
Skulle egentligen gå min första dag på jobbet idag.. intro :(   Så typiskt! Men imorgon kunde pappa ta Nikko så jag kan gå då. Surt ändå..

Nikko gick upp tidigt imorse och ville äta så nu e han som vanligt. Pigg o glad äter o dricker. Jätte skönt att det inte var nått långvarigt.

Min snälla pappa sa imorse att han ska ta med sig Nikko till syster över helgen? Tackar tackar! Lite vila för mamman :P Får se vad han menar med över helgen. Om det e till lör el sön han menar. sånt man märker! Jag vet bara att Nikko kommer vara riksnöjd med att få hänga med ukki, Harri o Mirre :)

Nu ska jag till tvättstugan... Hepåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0