Får..

Får vara bra nu va.. Nikko e bättre men magen e kass fortfarande o samma med mig. Skulle helst vilja sova mig igenom dagarna.. Men med en liten damp så går det inte! :P  Jag får tacka pappa som fick Nikko o sova idag så vi alla sov här i soffan en stund. Skönt!  Behövdes..
Nu har pappa åkt hem o nu får vi sakna honom igen :/ Hoppas få in lite money nästa månad så kanske man kan åka o hälsa på honom i Suomi :)

Idag var vi ute en sväng o lekte lite. Jag stod o tittade på Diana som påtade på sin uteplätt. Mysigt! Längtar till sommaren!!

Nikko var även ute en sväng mot kvällskvisten o ville visa ukki sin lastbil han fick av Adrian idag :)

Han målade en liten tavla till ukki också.. Han gjorde klart för mig från när jag köpt settet att den INTE var till mig utan den ska han måla till ukki. den vart jätte fin :)

Idag så målade han en nalle som e en kylskåpsmagnet.. Den tyckte han blev så fin så den ville han behålla själv.. :D Så nu e den på kylskåpet.

Känns som att vi e på bättringsvägar och det känns bra!

Igårkväll

vajert

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0