:D

E så glad i själen :) Ekonomin e fortfarande kass men bara jag får ett jobb så kommer jag ha det sjukt bra! På onsdag kanske jag får mer svar ang det :)

Det går bra för både mig o Nikko o bo inneboende. Skulle nog inte klara av att bo inneboende hos någon annan. Martina e min bästa och fast man e ganska på varandra så känns det ändå bra. Martina du e guld värd ♥ I love u!

Inte världens roligaste kanske att bo inneboende men det här är inte för evigt och jag bara LÄNGTAR till eget! Att bo här i Nacka blir guld! Längtar till att få pyssla, inreda. Att få vara på rätt plats och känna denna harmoni får mig att vilja börja rota mig :) I min förra lägenhet kände jag mig inte hemma.. och jag gav inte hjärta o själ i mitt hem. Men nu känner jag att jag vill och har lust att börja ordna ett "riktigt"hem till oss. Ska bli sjukt kul!

Känns konstigt också.. från att vara ganska "ensam" jag va inte ensam i Kramfors jag har bra vänner där uppe. Men jag kände jag mig rätt ensam där ändå.. Kändes som man bara var på vänt. Jag hade inte denna ro i kroppen som jag har här o nu. Skönt att jag äntligen tog steget till det bättre! :) Mer än nöjd!

Det roligaste i det här är att det bara kan bli ännu bättre!




Kommentarer
Postat av: Martina

Haha vi är väl inte på varann?? Höhö ja de e ju lilte litet men inget varar för evigt... Förutom vår vänskap.. Blabla ju du hajjar ;) haha men snora på så ses vi efter jag slutat jobba.. Puss

2012-03-06 @ 05:12:05
Postat av: Marika

<3 bff haha pussi

2012-03-06 @ 09:56:54
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0