Näe

Hur gör man om man vill ge sin son en veckas ledighet och slippa få ångest över ekonomin?

Ett barn behöver ledighet lika mycket som vi vuxna ifrån allt. Mammahjärtat gör ont av att inse att jag måste jobba i hela sommaren för att få det att gå ihop. En vecka ledigt måste jag pyssla ihop iaf.. Så vi får ledigt tillsammans. Åka en sväng till Kramfors ett par dagar o hälsa på.
I sommar börjar han även på sitt nya dagis.. Där har jag också ångest. Först en vecka på det nya dagiset.. sen stänger dom för sommaren o då måste Nikko flytta över till ett annat dagis i 3 veckor för att sen hoppa tillbaka till det första dagiset. Stackars barn!! Jag försöker göra det bästa för honom.. Men det går inte alltid. Det gör ont.. att se sin son utstå det ena o det andra pga sina föräldrar! ÅNGEST..

Jag hoppas att han inte lider allt för mycket.. Jag måste ju jobba för att vi ska ha någonstans o bo o ha mat på bordet + kläder på kroppen. Det e inte gratis!! Hoppas att det kanske blir bättre nästa år när man kanske får en gammal hederlig 5 veckors semester. Hoppas på det iaf! Man kämpar o kämpar o ändå blir det inte alltid bra för alla. Det gör mig så sur.. Men som sagt det kan bara bli bättre! Jag kämpar på!


Du är mitt liv, min skatt, min finaste, min prins, min älskling, Du är mitt ALLT o jag vill ge dig ALLT
Jag älskar dig mest i hela världen!!

Le o va glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0