Japp

Jag älskar helger!

Fredagen tog jag o Nikko det lugnt med film o popcorn. Hade mysigt tillsammans.

Lördag fixade o trixade lite.. Senare hem till Miretta o Harri.
Miretta är klar med sin 2 åriga utbildning och är nu behandlingspedagog/alkohol och drogterapeut! Inte illa pinkat :) Grattis till examen syster! ♥
Nikko fick välja blomma och kort till henne..
Kortet va han mäkta imponerad av.. Han sa -Oj va Ettan kommer bli glad nu.. :D

Nikko tar hand om våran lilla trädgård.. Han e en riktig botaniker! :P Se så hur fint hans ärter växer!

Haft en bra helg. Nikko ville stanna hos Miretta o Harri över natten så jag hade roligt på mitt håll under lördagen. Mycket trevligt! :P

Imorgon väntas jobb o dagmamma som vanligt varje måndag.. men på ons e man ju ledig så det blir en kort vecka ändå :)
Sov så gott vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0