En..

Tråkig kväll! Inget på tv.. Inget o göra.. Har gjort alla mina måsten. Bara sitta här rakt upp o ner? Vart e mitt sällskap? :P

Nikko kanske har öroninflammation.. Han har klagat på dom nu hela kvällen. Kändes varm o va allmänt låg. Vi får se hur han mår imorgon. Hoppas på det bättre! Jag blir också låg när jag ser min lilla älskling sjuk. Dom blir så ynkliga o mysiga. Jag ser på hela han att han inte mår bra. Önskar att jag kunde ta allt det sjuka från honom.


Här har vi sjuklingen som får äta middag framför datorn.. Endast för att han e sjuk. Lite mysigt o speciellt :)

Så imorgon blir det o va hemma o ta igen sig
tråkigt igen!  Kanske kan bli lite kul?

puss o gonatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0