Bestämt

Ibland e man så förvirrad på allt..
Man vet varken ut eller in. Hjärnan kör på högvarv, kroppen bara hänger med. Man gör det man ska göra.
 
Jag vill så mycket med mitt liv! Vill ha förändringar men ändå rädd för dom.. Jag backar ibland för fel saker.. Låtsas inte se o höra. Tar inte åt mig.. Misstankar, analyserar.. Jag e skadad! :D Inget nytt jag vet.. 
Jag försöker hitta fel bara för att få nått att bräka om och anledning att åter igen backa.
 
Jag spelar för att jag kan spelet jag med!..
 
 
Men jag har bestämt mig..
Ska bara låta det flyta på.. Jag mår bra idag och jag känner mig glad. Låt det va så din dumme faan :D
 
Slut på tramsandet..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0