PLATS!

Där jag hör hemma! Så underbart som jag hade tänkt mig.

Nikko trivs han med. Inte ett ord om "hemma" Men det kommer väl. Men han verkar fatta lite vad allt handlar om. På måndag börjar han hos dagmamman och allt kommer rulla på som vanligt. Skönt för honom att han får in en rutin i nått som kommer vara i vardagen. Han kommer säkert trivas som fisken i vattnet :)

Saker o ting börjar hamna på sin plats o jag ser att det kommer bli bra.. Igår fick vi mycket gjort ändå med alla dessa saker. Martinas lägenhet är fullproppad med grejer. Men jag o Martina fixar o trixar så det börjar likna ett hem igen! :D

Gu va rätt allt känns..Kunde inte gjort ett bättre val! Happy! Har så sjukt mycket o se fram emot.

Nu e vi hääääär i Nacka där vi hör hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0