Hare..

bra! Vi har det skit bra :)

Nikko har börjat hos sin dagmamma och det rullar på. Han verkar trivas än så länge iaf. Imorgon ska jag gå iväg en sväng just för att det verkar gå så bra för honom.
Han leker nonstop och verkar inte bry sig så mycket om vart jag är. Jätte skönt och kul!

Annars så varvar vi ner och tar det lugnt. Om ni tycker att jag är osocial så är jag det kanske just nu.. Men e så sjukt slut som artist och så tror jag på att ta det lugnt och vänja oss med allt nytt.. Mest för Nikkos del :) Vi tar det sakta men säkert! :) 

Torsdag DEN STORA DAGEN! ♥
Nikko blir hela 3 år.

Blir kalas antingen till helgen eller nästa helg.

Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Frugan

Jag är MYCKET glad o ha er här!!!

2012-01-31 @ 22:45:29
Postat av: Marika

Jag med!

2012-02-09 @ 09:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0