Flänga!

Jag gillar o flänga ;)

Idag har vi vart på en fika och husesyn hos Marie. Dom hade himla fint! Vart lite snack och lek för Nikko. Han ville inte åka hem från traktorerna och lastbilarna. Men vi syns snart igen. Tack för alla kartonger!

Efter det så var vi ute en stund för att sen äta middag hos Diana. Alltid lika trevligt. Diana du e lite bäng men jag gillar dig ändå :P

Jag sitter här med alla tomma kartonger som ska fyllas. Ganska skönt att man inte har ett helt hus o packa utan bara min tvåa + att jag sålt dom flesta möblerna. Ska bli skönt sen med en ny lägenhet med nya möbler! Börja om :)

Nikko o Lova fick diska lite



Nikko tjatar nästan varje dag om att åka till sthlm. Ganska skönt men jag vet att han kommer vilja "åka hem" sen när vi vart där ett tag. Men han vänjer sig. Barn e anpassningsbara speciellt när dom e små.
Vill bara ha allt avklarat!

Nikko o jag mot världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0