Tjeena

En lite tråkig dag idag.. Nikko har varit lite småskum.. Inte ätit så mycket, ont i magen, mått illa, lite småvarm och inte varit sig själv. Jag blir så orolig. Han har även sovit i nån timme på dagen och somnade tidigt nu på kvällen. Hoppas att han är bättre imorgon. Min lilla stjärt.. Jag älskar dig!

En till konstig sak.. Innan han somnade så sa han nått som jag "tyvärr" började asgarva åt.. Humorn e på topp!
Han var nästan veck.. så halvsluddrade han lite tyst.. - mamma har ätit bajs idag.. Jag kunde inte hålla mig, började asgarva. Nikko med till slut :D Vart fick han det ifrån??!

Hoppas på en bättre dag imorgon pigga o krya

Nu ska jag fortsätta kolla på "30grader i februari"
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0