Såja..

Nu har vi varit hos doktorn för att få hostmedicin till Nikko. Han mår bättre än igår, äter osv Bara en härlig hosta som har uppkommit :/ Kanske stannar hemma med han imorgon med.. får se hur han sover inatt. Hur mycket hostande det blir.. sen e han inte riktigt sig själv än. Avvaktar..

Jag vill ha vår nu.. Så sjukt kallt och jag e såå less på denna snö!! Trodde att jag skulle slippa den när vi flyttade ner.. men icke! Ge mig vääärmeee

Snart kommer jag vara barnledig en hel helg! Ska bli skönt o få sova.. mellan festandet :P Nää men det ska bli så skönt o bara få vara! Då ska Nikko flyga upp till Matte! Kommer säkert bli jätte spännande o flyga för lille herrn.
Vi båda ser fram emot det. Om jag frågar honom vad han ska göra snart med pappa så svarar han fluga flugplan :)
Kul för honom!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0