Åå..

Jag har separationsångest..

Känner mig lite ledsen i kroppen och hjärtat för att Nikko ska vara borta så många dagar. Nedstämd typ!
Men jag vet att han säkert kommer ha det bra och att dom hittar på nått roligt. Kalla mig fjantig.. men är så orolig att nått ska hända o så är man inte med osv. Mammakänslor kanske?
Min lilla älskling ska flyga för första gången.. Spännade! Han kommer säkert gilla det. Kanske lite rädd? O det är där jag vill kliva in om ni fattar? Förklara o spela allan för att han också ska tycka det e coolt :D Ja ni vet. Jaa han har sin far brevid sig men oftast är det jag som är brevid när han ska göra nått nytt.
Kommer o gå jätte bra. Jag är nog bara lite fjantig..

Jag kommer att ha kul, SOVA, festa o bara ta dagen som den kommer! Inga måsten! Ska bli skönt.

Partii
:)



Mamma älskar dig mest i hela världen! Du är det finaste jag har och du är den jag lever för.
Ditt glada du är det jag vaknar till varje morgon. "Gomorron nu mamma?" Ditt skratt smittar av sig. Mitt hjärta blir så varmt när jag ser dig så glad.
Jag är så tacksam att just du är mitt barn. Ingen är bättre än du!
Jag älskar dig mitt lilla hjärta.
Min finaste lilla prins..
Min skitunge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0