Sjuk/Pigg

Jag e dundersjuk.. Nikko dunderpigg!

Imorse ville jag skjuta mig själv.. Hosta snor huvudet känns som att den ska sprängas, fryser o allmänt dålig bara.

På med kläder och ut o leka tyckte Nikko. Självklart. Vi åkte o  lekte med Kevin o Jimmie. Barnen lekte i den största vattenpölen såklart hur länge som helst.

Åkte hem, fixade lunch sen direkt ut igen. Nikko var ute "själv" här utanför på småkrypsjakt, fiske o lek





På humlejakt.. spännande men lite läskigt ändå :)


Sen kom 1000-fråger stunden om humlor o bikupor











Min älskade lilla älsklingspojke.
Du e bäst!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Mys!! Men usch är du sjuk :/ vi får ses när du blivit frisk, vill icke bli sjuk och icke ha sjuka barn igen ;) kram

2012-04-21 @ 17:54:12
Postat av: Marika

Det var därför jag ville leka ute haha

2012-04-21 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0