Påsk

Haft en väldigt bra helg! Den bästa på länge :)

Vi har varit på "familje" middag. Nikko var överlycklig som fick 2 påskägg av farfar och Kicki ♥
God mat o fullt ös på barnen :)



Jobbade kväll igår. Nikko fick sova hos Miretta o Harri. Dom hade bakat kokosbollar så Nikko var riksnöjd när jag hämtade honom idag. Själv svirade man om på natta för att gå ut en sväng :) Även skönt att jag fick sova ut idag!

Det blev en lång dag idag :) Vi var bjudna på middag hos fina Amira + familj med Sonja + fam. Gjorde även en avstickare till gamla goda vänner till min familj. Som har funnits med sen man föddes men vi har inte setts eller hörts på flera flera år. Så det blev en glad överraskning. Kul o prata o höra en massa historier om mamma o pappa när dom var yngre och hur mycket dom skämde bort mig när jag var bebis. Mysigt! ♥

Nu ligger jag i soffan mätt o belåten efter en god middag hos Amira. Mycket mat och mycket skratt! I love it!

Så här slutade Nikkos kväll


Tack för den här helgen! Den e inte slut än.. Imorgon flyttar vi! Så imorgon blir det till att kånka grejer :/ Men skönt att det inte e så överdrivet med saker! Kommer bli kul!

E så sjukt tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0