Nästa..

Inköp till Nikko blir ett litet fiskespö. Så fort han får tillfälle så ska han fiska. Med en pinne och ett snöre. Sen sitter han o fiskar som han aldrig gjort nått annat. Han kastar ut.. vevar in och låtsas ha fått fisk :)
Ganska kul o se.
I sommar ska vi ut o åka båt o fiska. Vi har mycket kul framför oss :)


Idag har Nikko varit på Junibacken med sin dagmamma o dom andra barnen. Han va så slut när jag hämtade honom. Men dom hade haft det jätte bra.
Vi tog en sväng till barnenshus och lite andra affärer o fyndade regnkläder bla


Jag överraskade Nikko med en present som han önskat sig sen innan jul.. har inte haft råd. Idag tog jag tag i saken.. Vi gick in i Barnenshus. Som vanligt letade han upp macken.. i Cars. Men han har vant sig vid att bara titta så det blir aldrig nå tjat eller så. Han bara beundrar.
Jag satte mig ner med honom o sa
- Vet du.. jag har en överraskning till dig.. Han frågade vadå för nått?
-Idag får du köpa Macken! Har inte sett honom så lycklig nånsin tror  jag haha
TAAAACK MAMMAAAA! Halvskrek han
Får jag ta hem den? Min alldeles egna mack mamma! Inte (så sa han några kompisars namn.) BARA MIN! Tack mamma! Sa han fler gånger! Vem har fostrat honom? :P

Sen frågade han varför han fick en överraskning. Jag svarade
- För att du e en sån duktig o fin pojke.
-Mmm mamma för du älskar mig!
haha gullunge!! Blir ju käär! Så himla gulligt

Du är värld allt här i världen.. Just för att du är du!

En mallig kille :)





Macken och Blixten skulle självklart sova brevid honom och han bara längtade till morgonen så han kunde leka med den.
Imorgon väntar jobb o dagmamma.

puss o kram på er där ute

Kommentarer
Postat av: Nadja

Underbara unge, saknar er massor..........<3

2012-04-26 @ 17:23:44
Postat av: Marika

Saknar er med! <3

2012-04-27 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0