Att..

det ska vara så svårt o få en egen lägenhet!!

Inatt hade jag en dröm. Jag va så lycklig när jag vaknade.. All stress var borta. Äntligen hade jag fått ett förstahandskontrakt i Orminge. En tvåa.. Den va jätte fin. Jag va så lycklig.. Mamma var med i drömmen. Jag sprang upp till henne på Ornövägen där vi bodde när jag bodde hemma fortfarande. Huset låg precis mitt emot mammas lägenhet. Perfekt tyckte jag! Men jag var lite orolig över om balkongen var mot mammas balkong.. Tänkte så hon slipper se mig röka o så. Hon var så glad att vi äntligen skulle bo nära varann.

Hon sa även att allt ordnar sig Marika. Dom orden jag saknar.. Tryggheten i hennes röst.

Klockan ringde.. BAM ner på jorden igen när jag insåg att det bara var en dröm :/

Bara fortsätta jakten

Bee strong and happy for all the good things and love u have around u

Kommentarer
Postat av: Nadja

Allt kommer att ordna sig Marika<3 Din mamma sa det till och med i din dröm, trust her<3

2012-04-26 @ 17:28:02
Postat av: Marika

Tack Nadja hjärta <3

2012-04-26 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0