Varför?

Varför gör jag så här..........

Jag satte igång en tvätt för inte så länge.. Nu måste jag sitta här o vänta på att den ska bli klar.. 
Gäspar ihjäl mig!



E barnledig i helgen!! WAWAWEEWAA :D  Ska softa softa kanske roa mig lite på lördag. Vi får se. Blir nog inte så mycket alkohol för min del med tanke på värktabletterna.. Jag e duktig ibland. :P

Lär väl bli lite små äventyr.. Ska bli helt underbart faktiskt och bara få vara. Har haft det lite intensivt med sjukdomar, ta hand om min kille, jobb osv Det tar på krafterna!

Men nu har jag hela lördagen o halva söndagen o göra vad jag vill på niiice

Ska poppa musik iaf.. När jag lagat den sönderklippta kabeln...................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0