Trött

Trött som ett as.. But Im still going strong!

Hallåå jag skulle verkligen behöva en nanny.. Kan man hyra nån? Vill nån ställa upp? Asso kanske en gång i veckan.. Skulle vara så skönt! Jobba över och få ihop nån timme extra.. Handla utan barn Slippa laga middag nångång! Bara det!
Idag blev vi bjudna på middag av snälla grannen o Nikkos dagiskompis. Jätte skönt! MEN det betyder att jag inte har en lunchlåda till imorgon... :/ Vilket innebär att jag ändå måste laga mat.. Vill inte! Men plånboken just nu säger att jag måste.

Så om nån känner sig manad att bli våran nanny hojta!! Självklart för en peng :P

Nästa vecka blir det nog en sthlmstripp över helgen! Vi får se.. Längtar till mina hjärtor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0