Tönt..

Jag e en tönt.. Jag vågar inte kolla på skräckfilmer själv!! Jag vill titta.. o så försöker jag.. Meeen blir nojig o töntig direkt efter.. Vågar knappt duscha, måste ha ett öga öppet haha De e sant! Kollar under sängen o sånt fjantigt. Veeet att det bara e film.. Men det finns riktiga psykon ute i världen och man vet aldrig vart dom e eller vad dom har fått för sig.. Dom har ju MASSOR av filmer dom kan få dom sjukaste ideerna av iaf... Och hur många psykon har man inte i sin närhet varje dag.. LÄSKIGT! Nojig ja..
Sen jag fick Nikko har det blivit ännu värre.. Vågade knappt gå själv ens med Bozo 50 kgs rottis i skogen! Gick i skogen men längs vägarna.. hehe mupp jag e!



Jaja får helt enkelt vara utan skräckfilmerna.. men sen e det nått i mig som säger att jag måste titta lite så jag vet vad filmen handlar om på ett ungefär.. Så jag har ju sett dom flesta filmerna "som man ska ha sett" :)

Tacka vet jag komedier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0