Skynda

Åå lovade mig själv att ligga i sängen innan 22 idag INNAN Breaking News (BN) börjar.. Av nån underlig anledning fastnar jag alltid där.. Inte så speciellt bra men intressant o roligt ibland.
Nu e det bara nån minut kvar och det kanske e bäst att stänga av tvn innan det börjar :P

Jag är i desperat behov av massage. Nej jag har inte råd att gå till en massör just nu. Så jag önskar att nån kunde ge mig en liten massage nu tack :) Behöver mjukas upp lite.. Undra vem jag kan flirta med lite :P

Faaaan nu börjar det.. Måste titta lite..

Imorgon e det redan Torsdag!! Går så sjukt fort! Längtar faktiskt till helgen.. Inte för att jag ska göra nå spec utan bara o slippa o gå upp o åka iväg mitt på natten :/  Jag märker på Nikko hur trött han är både på morgon och kväll när jag hämtar honom. Tråkigt. Men får försöka gå tidigare ibland och nästa vecka ska ju pappa komma (hoppas jag) o då kommer han få vara hemma med ukki medans jag jobbar. Nikko ringde till ukki ikväll i vanlig ordning.. Han sa koooom ukkiiii.. Saknar dig.. Vill åka ukkis bil. Ukki och Nikko åka klappa hästen.. Så häftigt när han verkligen komunicerar! Pappa får verkligen öva på sin svenska när han pratar med Nikko :D Nångång så sa Nikko mitt i allt o tiitade på mig - Vad sa du ukki? Mamma vad sa ukki? :P Sen avslutade han samtalet med jag älskar dig ukki och mamma. Mitt hjärta smälter.. :) Vad jag älskar dig mitt lilla lilla hjärta ♥ Du e världens finaste lilla pojke. Allt för dig!

Love love love

Nää titta nu.. halva BN har gått.. O jaa jag har tittat medans jag skrivit. Nu får det vara nog! :P

Gonatt mina älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0