Ryggskott.nu

Herregu vilken natt!

Smällde till, försökte resa mig upp men föll ihop.. Läskigt o jäkligt ont hade jag. Hittade ingen bra ställning heller.. Kunde inte sitta, stå eller gå. Fick panik också för jag hade inte mobilen inom räckhåll. Tänkte även på Nikko.. tänk om han skulle vakna o jag kan inte göra ett skit! Hitta mamma i den ställningen gråtandes o lite smått panikslagen hade nog inte varit nån hitt. Hittade till slut en ställning som kändes ok som gjorde att jag kunde andas iaf. Hasade mig mot mobilen som ett jag vet inte vad.. Fick även tag i ängeln Mary som kom direkt för att stanna med Nikko ifall jag behövde åka in. Tack tack tack tack ♥

Ambulansen kom.. Fick smärtstillande. Vilket jag tackar gudarna för att det finns!! Fick en nål i handen..! Hatar sprutor mest av allt!! SEN FICK JAG EN SPRUTA I SKINKAN haha
Fick åka med dom.. Hoppas för guds skull att inte grannarna såg mig.. haha Eftersom jag har en trapp i min lägenhet o den e lite trång nere vid dörren så sa dom att dom kommer inte komma ut med båren.. Så jag fick kryp hasa mig ner för trappen och ut till båren hahahah Fatta va sjukt det måste sett ut!! :D Men jag kom fram och fick ta lite prover o de kom fram till att det var ryggskott. Så nu har man haft det också.. Coolt! :P

Som sagt tacka vet jag värktabletter i alla dess slag just nu! Smärta! Kan föda 7 barn till! Bring it! Lite såsig i skallen bara..

Jag kom väl hem innan 3 iaf tror jag det var.. O Nikko min baby vaknade 07 helt ovetandes om allting. Glad o snorig :)

Här e min kille som försöker visa hur stark han är :D



Så söööt! ♥

Igår kom han även på att han kan klättra upp på gungan utan hjälp+ att han kunde stå på gungan helt själv o ge lite fart. Snacka om stolt kille..Han blev en riktig mallgroda! :D




Kommentarer
Postat av: katja jansson

Stackars dig<3 vad kämpigt..vilken tur att det ordnade sig.. fattar inte Timi har också haft ryggskott i några dagar..han låg på golvet och sorro skulle gå på hans rygg..men han kom inte upp ur golvet jag som vanligt i tele och han ropar och jag tror att han skämtar först;) men han har haft jätte ont och tagit starka mediciner, idag va han på bättringsvägen. Han åkte ju till Danmark för att jobba.

2011-09-12 @ 22:24:16
Postat av: Anonym

Ja det e inte kul! Gör så ont!! Men nu med hjälp av tabletterna går det bra :) Hoppas det går bra för honom o jobba då :) Kraaam <3

2011-09-13 @ 10:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0