Nordvik

Imorse vaknade Nikko glatt 06.30...! Klev upp, satte på tvn, gav han en yoghurt o en sked.. La mig i sängen igen.. DÖD! Kunde inte riktigt somna om men skönt o bara få ligga o dra sig en timme! Under den timmen kom Nikko springandes till mig 10 ggr. Han ville bara kramas en stund, berätta vad som hände på tvn, frågade om lördagsgodis, dricka, leka osv Gullefjun ♥  När jag klev upp så vart det frukost, fixa sig o iväg mot Nordvik :)
Där hade vi riktigt mysigt. En perfekt lördag. Ingen damp utan bara trevligt.


Grisarna var nog höjdpunkten för Nikko. Dom fick ordentligt med äpplen.. Nikko sprang mellan några äppelträd och grisarna 70 ggr :D

Kaniner

Hästarna var också poppis

Liten på jorden ♥

Fikatime

 

Så här slut kan man bli efter en heldag med spring bland djuren..

Somnar mitt i chipsätandet

 

Nikko var utan blöja hela kvällen idag! Bara en liten olycka.. o det var egentligen mitt fel. Att jag inte var med riktigt.. :P Han hällde ut allt sitt lego på golvet för att bygga lite.. Sen vart det tyst en stund medans jag satt vid datan.. Så sa han titta mamma ny potta! Kissade en skvätt i den tomma lego lådan.. o jag fattade inte ens att han kissade i den när han satt där :D Tog kort på honom för han såg så gullig ut i sin lilla låda.. Tills han sa mamma titta kiss! hehe Nästan rätt!

Men resten av kvällen gick galant! Duktig kille!

Mitt lilla hjärtegryn. Mitt ALLT. E så stolt över dig!

puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0