Mobilen..

Älskar min mobil.. men tror jag har fått nog nu... 3 gången jag måste lämna in den nu! HEJ DÅÅÅÅÅ !!!   Den stänger av sig, blir flygplansläge plötsligt, går inte att sätta på bland..
Blir galen!

Bästa telebobo.. Im gona miss u.. But u suck..

Jag kanske ska gå emot mina känslor.. o skaffa mig en Ifån iaf.. Fast det tar emot! Min e ju så mycket bättre.. på många sätt. Det e sant. Bästa kameran, ingen värmetouch, snyggare  osv Vi får se hur det blir! Kommer säkert sitta där snart med en mobil som alla andra har o fåna mig.. Töntigt! :P

Måste berätta om våran middag idag.. Latmasken bet mig idag så jag köpte 2 kycklingrullar till mig o Nikko. Jag åt halva o blev proppmätt! Nikko däremot.. Han upp hela sin!! HUUUR??! Den måste ligga raklång upp till halsen typ? Jag förstår helt ärligt inte vart allt tar vägen? Rullen e ju halva honom! Amazing! Nikko verkar ha fått det här med ämnesomsättningen från sin far :) Nikko äter som en häst!
Jag e såå glad att han e så duktig på att äta. Nästan dagligen när jag hämtar honom från dagis så berömmer dom Nikkos intag av mat.. :D
Kul!

Nu blir det snart en dusch o sen blir det sängen. Sjukt trött!

Hallåå det e snart helg igen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0