Måndag

Trodde att det skulle bli en tuff dag.. Eftersom jag varit hemma en vecka. Men det gick as bra :D Ap mycket o göra och dagen bara försvann! Underbart. Men jag var trött när jag åkte hemåt.. Då kände jag hur trött jag var. Farligt o köra i regn o rusk när man e trött!

Åå jag längtar inte till att köra den vägen när snön kommer.. Kanske man ska ta o köpa sig en skoter?.... Asso jag e ju fan nästan en norrlänning! Har man bott här i 7 år.. Då får man köpa sig en skoter :P  Vad tror ni?

Nu blir det sängläge och lite spelande på mobilen :)

Gonatt folket

Måste bara säga GRATTIS DJURGÅRDEN ♥   Så underbart SÅ BRA!
Vi visade råttorna deras plats.. 0 :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0