MÄN

Hemmabio skit! Har skalat kablar o skit.. Jag kan.. o det funkar MEN jag hatar sånt här! Sånt här e verkligen till för er karlar.. Byta däck.. ALDRIG I LIVET! Mixtra med datorer.. nono, borra=Män! Finns mer... Jag gör allt det där själv just nu.. men e inte van!

Det här med däcken.. Har bytt däck kanske 2 ggr under dessa 10-11 år jag har haft mitt körkort. Ganska bra jobbat ändå. Tack pappa (när jag bodde i sthlm) ♥ 
Idag.. NO WAY! Måste fortfarande tänka på mina naglar :P Finns folk som gääärna byter däck åt mig.. så varsågod!

Vet att dom flesta tjejer som läser nu kanske tänker.. Jag klarar mig själv! Behöver ingen hjälp. Jag e stark. En äkta kvinna reder sig själv? hehe Nått i den stilen.. BRA FÖR ER! Verkligen..

Men jag vill helt enkelt inte.. Inte mitt intresse. Kaxigt kanske men så e det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0